Автор текстильних іграшок про любов до котів


То є невеличкий звітний матеріал по нашу діяльність влітку. Ми працювали, відпочивали, подорожували. Обовязково робили гарні справи і знайомились з новими людьми. А ще в липні наші текстильні котики разом з центром FLASH поїхали на відпочинок до Болгарії. Як то все відбувалося, а також інтервю з автором котів, далі у матеріалі. 
Мабуть, цьогоріч літо видалось особливим!





Своєю любовю до котів та текстильної іграшки з нами погодилась поділитись Анастасія Бедраківська, майстриня, роботи якої мандрують по світу та прикрашають офіс туристичної агенції-бутіка.


Чому ви почали шити котів?
Ідея пошиття котів була основана на бажанні заробити хоч деякі кошти. Так як моя мама годує безпритульних котів, ми хотіли виручені кошти витрачати саме на ці потреби. Продати поки нічого не вдалося, перші роботи потрапили в подарунок до діток з школи «Промінь», другі поїхали відпочивати з групою дітей до Болгарії, інші, як презенти, до Нідерландів.

Чому коти?
Я люблю всіх тварин і всі вони мені подобаються по-своєму, але з кішками я проводжу досить багато часу. Коли мама в відрядженні, я їх годую, ношу на стерилізацію, навіть сама лікую. Тому мені подобається відтворювати їх образ.


Розкажіть про улюблену особливість котів
Особливість котів - їх вологий носик і висунутий язичок. Вдома не можу пройти повз кота, не доторкнувшись до його носа. А ще я просто шаленію від косооких котів.

Які ваші захоплення?
Подобаються працювати зі старими речами, в них є щось особливе, живе. Кожна річ має свою історію. Я їх реставрую і даю їм нове життя. Це дійсно класно! Люблю коли все просто і зрозуміло, люблю робити добро і бути корисною.


Ваша найяскавіша емоція?
Згадався момент занурення під воду на Водохреща на Вишенському озері. Отримала тону позитиву і легенький кашель. Спробуйте. Не пожалкуєте!


Більше фото у пабліку в Facebook
Емоції змогла передати у фотографіях Анастасія Довгорук.